Structuur in huishouden en tijd.

Structuur in huishouden en tijd

Hoe organiseer ik mijn huishouden en mijn tijd?

Huishoudmanagement

Hoe organiseer ik mij huishouden, wanneer doe ik welke klus, hoe maak ik een huishoudschema. Hoe zorg ik ervoor dat ik niet geleefd wordt door mijn huishouden.

Timemanagement

To-do-lijstjes maken, overzicht creëren in je dagelijkse bezigheden zowel thuis als op het werk, en op het moment dat je dat helder hebt dan kan je gaan werken met een weekplanning. Timemanagement is tegelijk heel veel. Wat voor de een heel goed werkt (bijv. lijstjes maken) werkt voor een ander weer heel verstikkend. Artikelen over timemanagement spreken elkaar ook vaak weer tegen. Het is dus echt raadzaam om hier je eigen weg in te vinden.

Het allerbelangrijkste is dat je zelf aan het roer van je eigen leven staat. Door voor jezelf vast te stellen wat voor jou prioriteit heeft, wordt het je duidelijk welke taken eerst gedaan moeten worden en welke kunnen wachten. En daardoor krijg je dus controle!

Contact: info@happy-organized.nl

Mobiel:06-44011692